" S H I E R A "

S H I E R A

Hai Welcome Here


" im a queen "





(O_O) novel yang aku kagumi (O_O)}
Wednesday 11 May 2011 | 00:39:00 | 0Comment

hai . bertemu kmbali dlm rncangn . hahahaha . merapu jewp ak niewp
hehehe . sjew mghlangkn tension dlm pale otak . sok nk pekse niewp xpi cm mlas nk stdy niewp xthu larh npew . jmpi srapah pew ntah shera dh makn smpai mals bebenor niewp . ok I want tell u somethnigs . shera mmg suka bce novel xpi tngok sinopsis
blakang bru bce . bkn main beli jewp xpi 3 novel niewp mmg shera
ske bce brulang-ulang kali . mmg best leh meleleh air mata wa ckp lu . but shera x ngis ok . it just story jewp . hahahaha .
tell pnya tell lupa nk mmprkenlkn pengarang nya adalah .
jeng jeng jeng . tada!!!!

korunk nmpkkn nme dye so xyh nk type bnyk kali . shera mmg kagumi penulisan dye niewp . novel slalu laris dpasarn taw . cayalh . dye niewp asalny bkn penulis buku xpi
peguam . so don't judge book from cover taw . see her leg ar . hahaha
first novelny adalah . lau dh thu msti kne beli taw . rugi lau x bce sume
novel niewp . ok ok .

sinopsis:
Aleya telah lama menyimpan perasaan pada Syed Aizril yang merupakan seorang jejaka tampan anak salah seorang tokoh korporat yang juga merupakan rakan kuliahnya di United Kingdom. Syed Aizril juga menyimpan perasaan pada Aleya, tetapi kerana sikapnya yang ego dan mementingkan darjat telah menutup getaran rasanya sendiri.

Kerana hasad dengki seseorang telah menyatukan mereka berdua namun sebuah perkahwinan bagaikan neraka buat Aleya kerana bersuami Syed Aizril yang ego, pemarah dan tak berhati perut. Pelbagai perkara dilakukakan sehingga merampas permata berharganya tanpa rela. Aleya terpaksa mendengar cemuhan dan hinaan sekeliling kerana menjadi balu sebelum masanya dan anak yg bakal dilahirkan menjadi yatim sebelum masanya. Namun Aleya masih bernasib baik kerana anaknya selama dilahirkan.

Tatkala Aleya ingin meneruskan hidup bersama anaknya, dia terpaksa pulang semula ke mahligai milik suaminya demi anaknya Dania. Kebahagiaannya hanya sementara, akibat hasad dengki dan khianat serta ego dan kemarahan, Aleya di uji sekali lagi sehingga dia tidak mampu bertahan lagi. Namun mereka sekali lagi tidak dapat dipisahkan kerana Aleya disahkan mengandung. Pelbagai perkara dilakukan oleh Syed Aizril untuk menebus kesalahannya semula terhadap Aleya. Akhirnya Aleya kembali semula kerana hidupnya hanya untuk Syed Aizril dan kebahagiaan anak-anaknya dimahligai itu.

Dugaan dan cubaan masih menjadi permainan hidup Aleya apabila Syed Aizril sekali lagi diuji keikhlasannya oleh sepupunya yang telah lama menyintainya. Namun kebahagiaan tetap milik mereka berdua berkat doa seorang isteri yang solehah dan yang selalu mendoakan kebahagiaan yang berkekalan.
 
second novel adlah


sinopsis:

Mampukah seorang tomboi menerima cinta lelaki yang juga bosnya?

"Apa, jadi driver? Hei Risya, dah tak ada jawatan lain ke kat tempat kerja Milah tu sampaikan jawatan driver pun kau terima? Dah-dah, balik kampung aje. Tolong mak kat warung lagi bagus. Apa, kau ingat kau tu jantan ke nak jadi driver", marah Mak Timah.

"Kalau saya katakan saya tak kisah untuk memperisterikann awak? Dan saya juga sebenarnya sudah mula menyukai awak, adakah awak akan berubah fikiran dan menerima saya?" Soal Farish Hakimi dengan wajah serius.

"Sayang, dari hati yang tulus abang nak beritahu sayang yang abang sungguh bahagia dapat menjadi suami sayang. Abang harap, Risya boleh terima abang dalam hidup Risya. Percayalah, abang ikhlas mengambil Risya sebagai isteri abang."

Sebaik sahaja kaki Farish Hakimi hendak melangkah masuk ke balai berlepas, dia dikejutkan dengan suara yang amat dikenalinya. Suara yang sememangnya amat disayangi, suara yang menyebabkan dia ketawa, suara yang menjadikan hidupnya ceria, suara yang sentiasa berbisik manja di telinganya. Tidak, dia tidak perlu untuk mendengar suara itu lagi. Bukankah suara itu yang telah merobek hatinya? Bukankah suara itu yang telah meragut kepercayaannya?
third novel beliau adalah . hahahaha
sinopsis:
nmpk x uolss sinopsisny . lau xnmpk . cri sndri . xkuasa nk bsar-bsarkn . hodoh nnty .
hehehe
forth novel beliau yg trbaru . n shera lom bce . n cri . nk beli
adlh .
sinopsis:

"Kau ni memang dasar jantan tak sedar diri tau. Kau memang saja nak cari pasal dengan aku kan ? Hei Khuzairi kau dengar sini. Kau tu budak kampung yang tak sedar diri ! Tapi ada hati nak kahwin dengan anak orang kaya ! Sedar-sedarkanlah diri kau tu. Kau tak layak langsung nak berdamping dengan akulah. Kau nak aku bawa cermin ke suluh muka kau. Buat tak reti bahasalah pulak. Aku harap lepas ni kau akan ingat kata-kata aku ni sampai mati ! So ... apa kata kau berambus sekarang ! Kau pergi balik jaga kambing-kambing kau sebab kat situ baru betul tempat kau!"

Khuzairi, dalam diam mencintai gadis bernama Mia Adriana. Cinta pandang pertama menjadikan dia seorang perindu yang setia. Namun sifat angkuh dan sombong gadis ini menyebabkan Khuzairi tidak pernah walau sebesar hama jua menyimpan impian untuk memilikinya.

Berbagai kata nista dan makian yang di lemparkan pada lelaki ini. Bungkam Khuzairi mendengarnya, namun demi satu amanah Khuzairi terpaksa menelannya, demi satu amanah Khuzairi hanya mampu bersabar.

Amanah? Amanah siapa yang di genggam oleh Khuzairi itu, sehingga dia sanggup mengheret dirinya ke kancah derita?

Mia Adriana bagaikan lupa, hidup ini ibarat putaran roda, satu waktu keangkuhan dan kesombongan itu akan memamah dirinya sendiri. Berdoalah, di kala keinsafan menjelma
nanti, cinta lelaki bernama Khuzairi ini belum terpadam lagi buat dirinya.
novel yg k 4 lh shera blom bce ag . n planing nk beli . lau ibu thu shera beli . cmpm kne mmbebel . ayat dye cm niewp" oh shera bku stebal bleh bce ea . cbe bce buku skolh hampeh . shera pekse nnty lau xbgus siap nnty . ''
ha cm tu lah . dh thu dh pew yg akn kne xpi hati still nk beli . book wait for me ya .
hahahaha . ea jap2 xpi shera xda buku yg 3 keatas taw sume pnjm my aunt . k beli mhal sngt . so pnjm jewp lah .hahaha .
tata