" S H I E R A "

S H I E R A

Hai Welcome Here


" im a queen "





hate the person who argue my blog ! ! ! DAMN ! ! !}
Wednesday 3 August 2011 | 18:46:00 | 0Comment

eeeee!!!
bodoh ! ! !
ak benci org yg mempertikaikan blog aku . wei ske aty mak bapak aku ar nk tulis ape yang kau nak sebok2 pehal . wa x kacau lu kan!!! . so pedehal ny niewp .
lau x puas hati citer depan2 ar xyah nk kecoh ngan orang lain . blog aku ske aty aku ar nk tulis ape pown lau ak bgi pesan at FB pown bkn ko reply ylah ak at fb bukanny ujud pown kn . grrrrr!!!!!
yg ko sebok pehal lau ko jelez ko xda blog ko ckp ar . ak leh uwtkan ko pnye . xyh cter gebang ar aku x ske ar wei . slama niewp ingt ak cter psal ko k ?? perasan giler !!!.
kang aku ckap ko buaya ko bising at aku ! ! ! .
 xpe2 nnty ak tukar url sng ak xyh nk ko kecoh msuk blog ak ceroboh blog aku pas2 pertikaikan pew yg aku tuliskn sni .
puas k skang ! ! !
ylah ingt ko sowang k yg ad perasaan . ingt ko sorg k yang ad hati ! ! !
eeeee . ak benci thu x ngn pragai ko 2 . skit lagi ak x lempang j btol2 . slama niewp ak hormat ko . xpi jgn smpai hormat ak pda ko hlang . slama niewp ak x gnggu khdupan ko kn . so xyh nk thu ar pew yg ak nk tulis . menyampah giler ar ak ngn ko niewp ! ! !
ak plng x kse org yg mmprtikaikn blog ak ! !
damn!!!!
ak benci ko . npew ko xnk lenyap dri pandngn mta ak jewp . npew ko x pergi jauh dri aku ! ! ! npew ! ! !
arghhhh!!!
aku benci dengan kehadiran kau ! ! !
kau bukan orang yang aku kenal 2 tahun yang lau ! ! !
aku benci kau ! ! !
MY BLOG ! ! ! MY RULES ! ! !

~shiera~