" S H I E R A "

S H I E R A

Hai Welcome Here


" im a queen "





Bila hati ini berbicara }
Saturday 2 August 2014 | 21:39:00 | 0Comment

assalamualaikum....

Sedihnya hati ini pabila terlihat bio dy . . . hancurnya hati ni . . hurmmmm . . baru aku terasa yang selama ini aku terhegeh-hegeh menagih simpati . mencurahkan air mata semata-mata untuk menarik perhatian dia . terasa sangat diri ini tak berguna lagi . terasa dijauhkan . terasa sangat-sangat . mingkin hubungan ini terlalu lama . mungkin hubungan ini tiada penghujungnya . terlalu banyak spekulasi bermain dimindaku . terlalu banyak persoalan . . mungkin ini pengakhirannya . . didi ini terasa sangat lah bodoh menagih simpati supaya dapat menarik perhatian dia . . sedihnya hati ini . pilunya . hancurnya hati ini . . aku bukanlah perempuan yang cepat mengalah dalam segala hal . pabila sudah mengalah . . aku akan tinggalkan semua apa yang aku ada . diri ini pernah berjanji pabila hati aku terluka . akan ku lenyap dari pandanganmu dari semua aspek sampailah di media social . . itu janji aku selama ini . aku sudah penat . penat menagih simpati . . kalau di sana tidak sudi lagi . lepaskan lah diri ini . jauhi diri ini . jangan kau dekatiku lagi . jikalau kau menyayngi ku lagi . hargai lah aku selagi hayat aku masih ada . pegang lah aku selagi aku masih bernafas . . bimbinglah aku ke jalan yang betul . sokong lah aku selagi kau masih bertahan . diri ini masih menyanyangi mu . terlalu sangat sangat sayang akan kau . diri ini tak mampu berjauhan dengan kau tapi masa depan buat kita macam ini . apakan daya diri ini mahu mengubah haluan . diri ini sanggup menolak ajakkan semua kawan demi kau . diri ini jugak yang sentiasa ada di samping kau takkala kau gembira,sedih. Bukan didi ini nak mengungkit tapi diri ini mahu ingati diri kau . siapa diri ini pada kau ? penting ke diri ini pada kau ? sanggup kah kau menyangi diri ini seperti dulu ? sanggupkah kau berubah seperti dahulu ? patutkah aku melepaskan kau pergi ? patutkah aku tinggalkan kau ? diri ini tidak terdaya . tidak mampu melepaskan kau pergi kerna diri ini terlalu menghargai apa yang kau lakukan ? diri ini tidak minta banyak . diri ni hanya mahu kau hargai aku selagi aku ada . . . bukan hendak merayu simpati tapi fikirkan sendiri . . jikakalau kau tidak mampu lagi lepaskan diri ini kembalikan seperti sedia kala . diri ini akan berubah seperti dahulu . kau akan lihat nanti . . . 

~shiera~