" S H I E R A "

S H I E R A

Hai Welcome Here


" im a queen "





you don't how i feel }
Monday 25 August 2014 | 23:29:00 | 0Comment

assalamualaikum :'(
hurmmm . . toward this entry you should know how my heart feel right ??
hermmmm . . its hurt . . a lot you know . .  a lot . . how can i tell you how im hurt . . .
its ok . im good . :)
hurmmm . . every single time aku makan hati . . tapi aku diamkan aje . pada siapa aku nak mengadu ?
aku tak ada sesiapa yang boleh aku share masalah aku . apa yang aku rasa . tiada sesiapa yang mahu mendengar aku mengomel . aku bebel . . no one ??
tempat yang aku mengadu dah tak nak dengar lagi dah . . dah tak nak rasa apa yang aku rasa ? ?
it hurt you know ??
when he ada masalah . . i'ii be there for you 24/7 . . i know you stress . . but bila you stress . .
aku orang yang akan makan hati . yang akan kene marah . . aku lah orang yang selalu kene semua itu . .
its ok senanya . . aku dah lali dah dengan semua ni . hahahaaaa . . its almost 3 years . .
my course actually lebih stress daripada you punya course . . you tak rasa kene buat kerja berulang-ulang kali . kene redo ! asyik kene reject . . you tak tahu ape rasa sakitnya kerja tak di iktiraf . kerja yang di ambil sebagai contoh or kerja yang selalu kena puji . . you dont know how i must struggle at here to get dean list . . to compare with another who will get dean list . . you dont know how i jeles when another people et dean list . take present at dewan utama . . you dont know how i keep my stress because aku tak nak bebankan kau .
aku terasa sangat terhenggeh tahu tak ! tahu tak perasaan tu macam mana . perasaan yang kau sendiri tak gambarkan . . setiap kali aku buat macam ni mesti kau akan marah aku balik . . . kau mencarut dekan aku . aku boleh terima . . aku terima semuany kekurangan kau . sikit pun ak x kisah . . tapi terimalah kekurangan aku . yeee kau tahu aku macam mana .. aku dengan orang baru macam mana . . aku bukanlah org yang senang2 cerita masalah kat orang . semua aku simpan . . ak tak nak org lain tahu aku kecewa . aku sedih . aku sentap . aku marah . . sebab bagi aku . apa yang boleh aku tahan kan aku tahan . . aku tak suka orang lain tahu apa yang aku rasa . . . ingatkan kau boleh lah tempat aku mengadu . tempat aku bergantung . . tetapi itu dulu bukan sekarang . . walau aku ada masalah sekali pun aku tetap dengar masalah . cuba bagi kata semangat kat kau . . . aku 24/7 aku menghadap laptop . berkerja dengan laptop . . you know how its stress kan ?? aku cuba fahami kau . tapi tolong lah fahami aku . . fahami apa yang aku rasa . apa yang aku hadapi . . actually . you change . you bukan yang aku kenal dulu . kau berubah . . aku bukan mengungkit tetapi hurmmmmm . . .


shera