" S H I E R A "

S H I E R A

Hai Welcome Here


" im a queen "





Disheartened }
Tuesday 30 September 2014 | 23:02:00 | 0Comment

Assalamualaikum . .
hai wahai blogger ku yang sudah berhabuk bersawang ni . .
haih ! sheera hurmmmmmmm  . . susah nak cakap . our relationship is complicated now .
you know why tetibe mhkluk ni nak shera anggap dy BFF + tak nak serius sngt dalam relationship . .
what the heck ! suddenly kan ? hurmmm . . i tak tahu nak cakap ape . .  nak membenci pun tak guna jugak . layankan aje lah makhluk ni . . ape yang dia nak tuuuu  . . dia kata ada jodoh nanti dia akan cari sndri i ni . tu pun kalau i ada hati lagi kat makhluk ni lah . . . mase tu mungkin kalau lah jodoh i jual mahal kowt . bukan senang nak get back me back . . bukan senang nak make me ke asal yang balik . its not easy . . . panggilan pun dah tukar . nak sangat tukar kan . . ak pnggil mkluk ni kau jeee . . senang tak payah nak sopan2 lah . buang masa ! lol  ! lagi u  i dah disheartened . . . kecewa senannya apa yang makhluk ni buat . . kecewa yang teramat sangat-sangat . tak dapat bayangkan betapa kecewanya hati ini . rapuhnya hati ini bila dapat berita tu . . .tak ape lah . mungkin dah takdir shera kowt . . layankan aje lah makhluk tu . . . layankan aje lah selagi mampu  . . since that you make me totally change . . you never found me the asli one . never ! ! you can see im the only one . . person that you never know . person who you never see . . . sometimes i think that i menyesal . . enyesaal teramat sangat sangat sebab terlalu sayang . . terlalu sangat sangt . . tapi makhluk ni buat i macam ni . haih ! entahlah . . .seriusly i sayang sangat kat makhluk ni tapi tak pe lah . . lets follow the flow . . tapi makhluk ni cakap dia still sayang  . . hurmmmmmmmmmmm . . tu sume tipu jeeee . . megarut . sorry to say i wont believe you kali ni . pergi mampus dengan sayang kau tu . . aku dah tak kiasah dah . lantak lah ea . . .lantak lah ! lets follow the flow . . aku berharap aku tak jumpa kau untuk masa terdekat ni sebab hati aku terlalu sakit . . sakit dengan apa yang kau lakukan . . . trully aku tak penah kacau kau pun . . even result ko sentiasa the best . . kau cakap ada reason kan ? macam aku nak dengar reason kau tu . . lantak lah ea . . ak menyesal sayang kau . menyesal sangat2 . . kau tarik aku lepas tu kau tolak aku balik . seriusly apa yang kau cakap tu sama macam ex aku cakap dulu . . sama . . kau ckap aku bergantung dengan . . what the hell ! ak cuma nak share somethings jeee . tak boleh ke ?mmg lepas ni memang aku tak akan cerita apa2 kat kau . . tak akan ! tak akan ! aku akan pulangkan balik hati kau yang aku amek . . rasanya tak perlu aku simpan lagi hati kau . . .
pinggan retak nasi dingin
dah orang tak nak
aku pun tak hinggin lah wei !

~shiera~