" S H I E R A "

S H I E R A

Hai Welcome Here


" im a queen "





07.12.14}
Sunday 7 December 2014 | 17:36:00 | 0Comment

Assalamualaikum
Hai ! Ye thu korang bosan asyik citer pasal syafiq je kan ?? Nak buat macam mana . benda tu apa yang shera rasa . . shera nak luah kat sape . kat blog ni je . .mula2 je . . shera perlukan masa . . mungkin setahun . mcm dulu tapi dalam setahun tu maybe banyak mangsa masuk dalam jerat shera like dlu . mungkin lah ea . . tak tahu lah macam mana ea . hahaaaaaaa . . mungkin shera jadi macam dulu . yanh diaorng tak expect shera macam mana senanya . ok now shera rimas dengan luqman . . keep whspp je taw . pergilah whspp gf dia . kalau nk tnya pape . tanya kat twitter je . kat dm pun boleh . ak boleh reply . kalau kat whspp ak malas . its not nake sense taw tetibe tanya nama hafiz sape . kamon lah tanya lah kat group . ape susah kan ?? Ishhhhhh !! Bukan shera tak nak reply tapi bila bukak whspp mesti nampak conversation dia . its remainded dia kalau bukak whspp soo shera xnk bukak whspp . shera akn on whspp bila shera rasa give up . shera rasa sedih jeee baru shera bukak whspp sebab shera akan keep bace conversation tu sampai shera tertidur . itu aje yang dia tinggalkan kat shera . . its make me dont give up! Keep strong even without him in my sides . sekarang memang shera rapuh   shera sakit . . sebab tu shera masih tengok whspp tu . shera masih cari dia kat twitter . . sometimes shera tengk kat fb kat wechat tak sebab shera dah terdelete dia . so shera suoh baiti je tengokkan . buat masa ni jer . shera masih kejar2 kan dia mungkin bulan depan tak . doakan shera lupakan dia . tak ingat kat dia . tanamakn perasaan benci macam mana shera benci kat ewan dulu . mungkin tak patut shera buat cam tu . tapi itu je cara shera nak lupakan dia . shera cakap kalau dia mati bru shera move on or kalau shera ad pengganti dia baru shera move on . yeaaaah !! Betul tuuu . shera akan move on kalau benda tu sume jadi . herm herm . . shera sampai jadi jahat nak hack semua akaun social dia . tapi bila dah masuk akaun social and nak hack shera fikir balik kalau ak hack ak tak tahu apa yang dia buat lebih baik jangan and jangan tanamkan perasaan benci di hati dia . jangan buat dia marah . yeee "awak ! Walaupun saya tahu semua pass n email awk . saya tak kan sekali enter peribadi awk. Nanti awak akan marah! Saya tahu itu dan saya tak nak awak benci kat saya. Sebab itu saya xnk bertindak ikut perasaan" 
Hurmm . . awak bila awak nak whspp saya . saya tunggu je . . saya tak kisah awak layan macam kawan . . sebab sejak awak cakap jangan serius dalam relationship tu . saya dah layan awak macam kawan . saya dah x kisah awak pergi mana . . awak tak perasaan ke layanan saya kat awak dah lain . hurm ?? Mesti tak kan ?? Awak apa kata kite whspp je tapi jangan jumpa . jangan call like dlu . janji awak whspp . eh ! Tak yah lah . . saya buat awk mcm ermmmm . k dah lah . pape je lah . saya akan tunggu awak . . responsible tu yang buat saya tunggu awak . .

~shiera~