" S H I E R A "

S H I E R A

Hai Welcome Here


" im a queen "





weird }
Friday 12 December 2014 | 20:28:00 | 0Comment

Assalamualaikum
Hai . . hurmm penatny keje silkscreen ni . ingatkan senang rupany hurm hurm . ok . . entry kali ni shera nak cerita sal somethings yang pelik bin ajaib . yeee thu mesti pasal dia . xnk baca tak peee . sila keluar . get out ! Hahaaaaaa . ok lets begin
Ehem ehem . .  tukar bahasa jap
Erm awak, saya nak tanya kite couple ke ? Mcm tak kan ? Kite cume kawan tapi mcm couple . . like bffl . . so kenapa nak putus2 bagai and nak buat haluan memasing ? Sedangkan awak yang cakap kite tak couple so ??? Hah2 kenapa nak macam ni ?? Benda ni selalu ad kat fikiran since kite berpisah aka dah tak kawan tu . . nak cakap takut cm erm erm lak kan . . so kita cuma kawan yang saling memahami antara satu sama lain . . even saya tanya kite couple ke ?? Awak selalu cakap tak ?? Anniversary 30hb tu saya sambut for hari perkenalan means start rapat and thu each other bukan tarikh couple sebab kite bukan couple pun . kite kawan yang memahami . yea ! Memahami sangat . . . yea ! Kite kawan yang sayang each other sngt2 nmpk mcm couole tapi tak senanya mcm awak ckp kite x couple and nak buat macam mana . awak tak nak kawan dengan saya lagi dah . tak kan nak paksa pulak kan . . saya tahu saya banyak menyusahkan awak . awak lah driver,cikgu,doktor psykitrik sometimes awak jdi bank . . bnyk betol tapi saya appreciate awak sangat2 . . sebab awak banyak habiskan banyak benda hanya untuk saya . .

~shiera~