" S H I E R A "

S H I E R A

Hai Welcome Here


" im a queen "





awak ;'(}
Friday 2 January 2015 | 22:53:00 | 0Comment

Assalamualaikum
Hurmmmm . . awak . tahun ni saya dah tak ada awak . awak dah pergi jauh daripada saya . tapi saya tetap tunggu awak . . hurmm awak ?? Tiada lagi ke ruang di hati awak . tiada lagi ke peluang untuk saya ? Saya dah penat awak . jadi fake depan semua orang . . kenapa awak jahat sangat . awak tinggalkan saya . sedangkan awak tahu saya perlukan awak time ni ? Kenapa awak ? Are hidding somethings from me ?? Hurmmmm . . awak ! Saya rindu kat awak . . i miss you annoying attitude tu . . rindu sangat . saya tak pernah menyesal kenal awak . . bahkan saya happy dapat kenal awak . . . hurmmmmm awak . . tak boleh ke kite jadi macam dulu . tal boleh ke kite jadi kawan baik yang selalu contact . . saya sunyi . awak tak pe lah . boleh keluar sana sini ? Saya .... Duduk terperap jeeee . . saya sunyi sangat . . hurmmmm . . saya tiada tempat nak luahkan perasaan saya . marah saya . . awak aje yang paham saya . hurmmmm . . awak . . hati saya sakit sangat . . hurm . . saya tak ada kwn yg sy boleh cerita yg nk dgr cerita saya . tak ad pun . . hurmmm . . saya cuma ad awk jeee tapi sekarang awak dah jauh . awk tak perlukan saya dah . . hurm . everyday saya tengok awk online . saya nak whspp awak tpi sy takut awak rasa rimas yelah . . tiada apa antara kita . tapi kenapa awak senang melupakan saya . melupakan wht you did . sedangkan saya tidak boleh lupakan awk . . kenapa sayang saya pada awk msih utuh . masih ad dlm hati . walaupun saya tahu ssh nak dptkn awk blik . . Kenapa lah saya terlalu sayang kat awk ? Hurmm awak . . saya betul2 perlukan awak ! Awak dengar tak !!!!!!  trully deeply i need you MUHAMMAD SYAFIQ BIN ZAINUDDIN

~SHIERA~