" S H I E R A "

S H I E R A

Hai Welcome Here


" im a queen "





cause i miss you}
Monday 12 January 2015 | 07:32:00 | 0Comment

Assalamualaikum 
Hermmm . . lama dah x typo blog . . hari ni baru nak story dgn story baru . ermm ermm . ak ad lokal brand sendiri and then ak dgn jantung yang berdebar buat lah marketing paksa beli dekat dia . urmm ingatkan dia tak layan tapi alih2 dia beli jugak . . yang lagi tak bestny dia tak nak bank in kan duit . nk bg by hand ! You know what salah 1 sbb saya suruh awk bank in kan duit sbb sy tak nak jmpe awk . awk paham tak ? Kalau saya jmpe awk perasaan rindu saya makin bertambah . . tapi awk ? Awk jahat !! Awak hancurkan hati saya . . ermmmmm awk ckp awk xda masa nak bank in . boleh j kat kl awk bank in . tapi nape awk skitkn hati sy . kenapa awk bagi sy harapan lagi untuk tunggu awk . sy rindu awk ! Awk paham tak ! Awk thu x sy xnk jmpe awk . . . awk thu x ?? Sy tkut nk jmpe awk . . . sy tkut air mata sy akn mngalir lagi . sy tkut hti sy akn hncur lagi . . tapi awk nk juga jmpe sy . . lepas tu awk senyum kat sy . awk thu x sy rindu awk snyum . . perangai awk yg annoying giler mcm babi tuuu . . awk thu x awk buat sy rindu kat awk blik . buat sy stay kat awk blik . . sedangkn awk suruh sy lupakan awk . . sy rindu awk sngt2 . awk thu x syg sy kat awk mcm mna ? Janji awk kat sy buat sy tunggu awk . buat sy jgn lupakan awk . sbb awk akn dtg blik and tunaikn jnji awk tu . i know it . remember janji responsible awk tu . .   sy berharap dan terus berharap yg awk akan datang balik macam dalam mimpi saya . hermm hermm 

~shiera~