" S H I E R A "

S H I E R A

Hai Welcome Here


" im a queen "





bodohnya aku !! }
Friday 8 May 2015 | 00:36:00 | 0Comment

Assalamualaikum . hai ! Long time long see ! Hahaaa . ok ! I know bila berblog je mesti hati tengah sedih ! Tengah marah . ermmm yaaa yaaa shera tengah sedih . you know what ? Ermmm shera suka kat laki ni . dah lama dah shera suka since sekolah menengah lagi cuma shera tahu nama dia jee . suka gitu2 je tak lak nk ad perasaan2 bagai . time tu kn shera sedang berbunga dengan syafiq tapi shera cme stalker dia sikit2 je . dia tak tahu pun senanya . and idk apa yang memberi shera kekuatan untuk tegur dia means reply tweet dia . always like gambar insta dia . fav dia punye tweet . dia tak perasan ke aku ske kat kau hah ! Nashriq !!! Bongoknya aku lah ske kat someone yang tak perasan kewujudan aku . hurmmm and suddenly mamat tu minta no shera . shera tanya farra patut ke shera bg no . farra kata bagi lah no . kawan2 dlu ke . ok ! I give . . and then ttbe dia whspp hai . shera pun feel cm gumbiranya hati ni tapi ermmm dia ske bluetick kan aje . tu yg buat shera sedih . he doesnt want know about me .asyk ak je tanya mcm2 dekat dia . dia skit pun xnk tnya sal ak . dia tak tahu pun ak kene tinggal cm ner . how i suffering all of this ? How ak kne bngkit sowg2 . . hurmm too sad . tapi kteowg whspp tak lama pun . kjap jeee . last2 dia bluetick kan aku . cibai doe ! Bluetick tu ! Babi betol lah !! Entah lah ! Bila fikir balik . arghhhhhh!! Menyesalnya bagi ten digit nmber tu !! Patut aku tak payah bagi tahu . ermmmm ak x prnah nk expect lebih2 pun just kawan je lah tpi bila dh siap bg gmbr bagai . siap nnyi . siap amek berat skit tu siapa yg x ada hati kan ? Argh ! Bodoh lah kat hati ni ! Tak serik2 lagi ke kene tinggal !! Babi laaaaah !!! Dah orang tak nak tak kan shera nak paksa kan ? Maybe shera tak cantik kut . ermm Just goooooo awaaaay !! I hate you !! I hate my feeling towards you ! Babi !

-shiera-