" S H I E R A "

S H I E R A

Hai Welcome Here


" im a queen "





advice ! }
Friday 8 April 2016 | 23:42:00 | 0Comment

assalamualaikum .
hai fellas ! long time long seeee . . its has been 4 month tak type blog, tak tulis blog . disebabkan hari ni mereput dekat rumah teruih nak bertype-type . hahahaa . cheq dah habis dip naaaa alhamdulillah ,syukur sangat dah habis, habis tanpa syafiq, habis tanpa janji yang dia nak tunaikan . . janji yang dia nak datang VISCOM cheq tapi hampeh . dia dah bahagia daaah !! dont worry cheq dah move on daaah ! lantak pi lah dia nak mampuih keee nak koma pun cheq tak amek peduli pun, ehh ehhh tukar topik laaaah !! ermmm ermmm actually, entry kali ni for kawan lelaki, kawan jeee ea ? bukan boyfriend ke ape ke ??

To : Zhariff Shah
hoi ! kalau aku bagi link blog ni mesti kau baca kut ? sorry lah . . sebenarnya aku banyak nak cakap kat kau tapi bila depan kau kering plak idea aku, balik rumah mesti ada je aku nak tanya kat kau, nak cakap kat kau . . lol ! shah ! pesanan aku kan, kalau perempuan tu sayang kau, dia tak akan tinggalkan kau dia sedaya upaya cuba pikat hati kau, buat kau tak bosan, kau tak takut ke kene lagi ? tak serik ke ? kalau aku lah . . aku dah serik ! aku penat dok kene tinggal 2 times soo aku give up sekarang, siapa tak sayang beb tapi ehhh entahlah. . . yelah ! tak shah kan kalau tak ada perempuan disamping kau tapi kalau kau balik kat dia kan macam dia jilat balik ludah dia tu, macam kau sampah yang dia buang dan kutip balik lepas tu kalau dia sayang kau kan, mesti dia tak tag kat lelaki lain lepas tu kau kata status dia unknown kan ? tapi aku dapat rasakan dia masih dengan lelaki tuuuu. SHAH ! move on lah wei, kesian aku tengok kau ni, dah macam apa daaah. shah ! kite baru 21 tau . . perjalanan masih panjang lagi , banyak benda kita tak explore lagi, tanggungjawab kita sebagai anak pun tak selesai lagi shah !! kalau malam kau tak boleh tidur kan cuba kau fikir, kau dah gembirakan parents kau ke ? kau dah buat dia bangga ke ? apa yang kau buat kat parents kau ? mesti kau insaf kut ? let her gooo, find another else . . nanti time degree kau cari lah yang terbaik, yang tak akan kecewakan kan kau . . yang layan kau macam kawan dan soo onn... macam aku cakap, perempuan banyak bagi masalah, sooo apa kata kau selesaikan impian kau baru kau kejar perempuan yang kau idamkan tuuu . . sooo fikir2 kan lah ea ?? kita tak tahu shah ! mungkin kita akan mati esok ke ? malam ni ke ? sooo better kita buat parents kita happy dulu barulah kita happykan orang lain.. tanya diri kau ! kau ada apa kat diri kau sekarang ? mampu ke kau nak sara anak orang kalau kau sendiri tak tahu hala tuju kau ? ekonomi kita dah merosot (hah! aku msuk bab ekonomi plak) soooo apa kata kau focus dengan pelajaran, make your family pround .. belikan dyeowg kereta, rumah, hantar dyeowg pergi mekah baru lah fikir perempuan ni semua , tak pun kan kau suruh jeee mak kau carikan untuk kau, berkat apa ? hahahahaha macam melalut sikit tapi hope kau faham apa yang aku cakap ni lah... soooo fikir2 kan lah ea ??

ehhh jap jap ! ni last

shah ! good luck in future . . thanks jadi kawan aku yang bengong, menyakitkan hati dan sometimes aku ada je dengar orang cakap kau useless, kau berlagak . . ajet2 handsome tapi bagi aku, aku dah biasa dengan perangai kau sebab kau similar sikit dengan syafiq soo apa ada hal !! and aku tahu kau macam mana, malas jeee nak layan kau .. haha sebab kau annoying nak mampus tahap giga !! lol ! jangan lupa kat aku tau and bila kau dapat u nanti jenguk2 lah aku nanti mesti kau tak ingat kat aku daaah ! kau lupa kat aku ! siap kau !! ermmmm halalkan makan minum aku tau and minyak kereta sekali lepas tuuuu.. solat jangan tinggal tau.. happykan parents kita dulu baru kita happykan orang lain, berkat diaorang lagi bagus tau.. aku dah merasa keberkatan parents aku macam mana.. thanks sebab percayakan aku even aku cuma kenal kau tak sampai setahun pun tapi kau dah letak kepercayaan dekat aku (akuterharu!!) kalau kau bosan dan perlukan nasihat daripada perempuan, cari jeee aku.. aku ada jeee cuma tapi tak 24/7 lah ea ea .. aku ada life jugak . lol ! jangan buat orang jatuhkan kau tau ehhh shah ! kau mesti buat orang sekeliling bangga bila dekat dengan kau...

ehhh shah ! jangan nangis tau ... aku tahu mesti terharu kan baca ... spesiaaaaaaal untuk kau tau entry ni orang lain tak dapat tau, aku appreciate apa yang kau nasihatkan kat aku... thanks tau :)

ehhh dah lah, aku penat type ni !

rajin2 lah jenguk aku kat kulai ea ea ?? jangan lupa kat aku taaaaau even aku tak sepamos ex kau tuuuu . lol ! jaga diri, jaga solat, jaga parents tau ...

see you when i see you
jumpa time convo nanti

dah byeeee annoying !!


-shiera- 11.41pm