" S H I E R A "

S H I E R A

Hai Welcome Here


" im a queen "





Dear Melecon }
Saturday 16 April 2016 | 03:49:00 | 0Comment

Hello and assalamualaikum

This entry special for my melecon, boleh dikira amanat terakhir lah or ucapan rasmi daripada iolls
huh ! *lapairmata* kalau korunk dah buka link ni that mean saya/aku/shiera dah beredar daripada
no 3, jalan kelisa 2, taman scientex, pasir gudang... eh eh  jangan nangis dulu..  belum cakap apa-apa lagi ni,, jap jap please uolls standby tisu takut banjir plak cassia nanti . :)

ermmm kita ikut tarikh lahir lah sooo dah boleh guess kan ??


To : Nurelyza // icah
ermmm, icah terima kasih for everything and sorry for everything, icaaaah ... jangan lah cepat sensitive sangat nantikan kat luar ramai yang akan tindas kita tau, kita tak tahu future macam mana soo be strong lah sikit ea ? ermm jangan keluar sorang2 lagi tau, bahaya kut kut ada penjahat simbah acid kat icah .. hah! dah buruk muka nanti..hahahaaa... icah, ingat tak icah sanggup teman iolls mase nak masuk sem 6 dulu, ermmm terharu tau sebab icah sanggup buat apa saja for make kite happy
even kadang2 icah annoying jugak tapi you're the best friend that i have and i never regret that...
jadi kuat icaaaah, lihat dunia luar ... pergi travel *bawaiollsjugak* jangan takut tau sebab melecon kan ada ...hahahahaaaaaa... terima kasih tak terhingga sebab bawak iolls pergi mana2 pergi makan tempat yang mahal lepas tu balik dah sengkek. jangan main2 sangat nanti tersilap sikit dah merajuk.macam budak2 . please ! rajin2 lipat baju ... nanti degreeee lipat sendiri ! padan muka !!! no more shera yang tolong lipatkan baju ! .. hahahaha *ketawajahat* . terima ksih jadi roomates iolls.. jaga diri, jaga parents jugak and jaga solat jugaaaak . sampai masa kita jumpa lagi alaaaa apa lah sangat kulai ke pasir gudang je pun, call me if bosan mereput dekat rumah tu naaaa... halalkan makan minum tau and duit minyak jugak and duit yang ada terhutang ke, all the best, see you when i see you .. muah ! lol !!

To : Nurarniszan // ijan
woi ijaaaaan, ermmm nak cakap apa ea ? terima kasih for everything and sorry for everything jugak.
jangan ego sangat eaaaa ? mase kau gaduh dulu kan, susah awwww nak baikkan korunk last2 baik jugak.... this moment yang aku tunggu2 sangat tau.. tak nak melecon berpecah or whatever laaaah
ermmm ijan ingat tak mase nak accident dulu, pergh ! aku kecut perut kut ... macam nak mati rasanya lah woi woi !! but that moment yang aku tak pernah lupa untill now and ingat tak kat asrama dulu..
kau lah kepala gangster yang merosakkan mood birthday akuuuu ... hermmm untill now aku belum balas lagi what you did !! hurgh !! kau tunggu nanti aku hantar hadiah ular kat kau nanti, wait and seee yaaaa ijan *ketawajahat* ijaaaan.. jangan cepat sentap sangat tau, you dah 21 meh !!
grow up laaaah ... hahahahaa ermmm all the best in future nanti , jaga diri, jaga mak and family and aku sentiasa doakan kau dengan hazwanism tuuuuu... hekhek !! opsiiii !! ijan lek lek jangan marah nanti cepat tua meh ! hahahahaaa ... halalkan makan minum tau and duit minyak jugak and duit yang ada terhutang ke, all the best, see you when i see you . jumpa convo nanti

ermm next ! *penatnyaimbaukenanganni*

To : Nur Syamimee // mietyramisu .. lol !
haih ! ermmm mieee all the best and thank you !


hahahaaaa !! sentap tak ? ermmmm macam biasa terima kasih and sorry for everythings... susah lah nak ingat nama kau mieeee, asyik salah jeeee and aku keliru nak eja nama kau.. hahahaha
sorry lah, my mistake ...jangan nangis mieee jangan jangan... kau tahu tak kau lah kawan paling annoying yang aku kenal, paling masuk air tahu tak tapi kan bila kat rumah or dalam kereta tak ada kau macam sunyi jeee macam alaaaa bosannya tak ada mimie soooo tht mean kau org terpenting lah kut bagi menceriakan suasana ... eeee geli jek ! ermmm mie, terima kasih sebab dengar masalah lup lup aku tuuu even benda dah lapuk but still kau dengar and for my secret, jaga elok2 naaaaaaa !!
semoga cepat2 kawin ermmm tak nak lah cepat2 .... tunggu aku ada boypren dulu baru kau boleh kawin sebab , tak kan aku nak pergi perak aloneeee mesti nak bagi tahu kau yang aku ada boypren ...
hahahahahahaha... lolnyaaaa !! cuti ni, pergi kerjaaa ea ea ? tak pun berniaga nasi bajet keeee ...
picang cheese keee ?? dekat perak tuuu mana tahu laku ke kan kan ? hahahahahaahaaaaa... hantar ke pejabat2 pun boleh ... ermm all the best mimie, aku tak nk tengok convo kau mengandung keee kau dah tunang or kawin eaaaa ??? siap kaaau !!! kalau semua tuuu jadi ... please kejar apa yang kau nak sangat dalam hidup ni ea ea ? semoga kau dn mirul together untill jannah , amin ... halalkan makan minum tau and duit minyak jugak and duit yang ada terhutang ke, all the best, see you when i see you . jumpa convo nanti

To : Tijan Syafiqah // tijan
ermmm tijan . ermmmm macam biasa terima kasih and sorry for everythings ... ermmm first of all bagitahu ni, tijan jangan malas sangat naaaaa .... kasi rapi sikit baju tu and nanti bila degree cuba lah kan kan dengar pendapat orang lain jugak tau, sebab maybe pendapat dia + pendapat tijan boleh bergabung ! meletup hah !! hahahahaaaa ... terima kasih sebab selalu masakkan for shera and bagi shera makan and whatever lah + belanja kat rumahkita tu sekali... nanti kan kalau shera ada projek jahit2 boleh lah tempah kat tijan ea ea ? even jauh tapi mana tahu boleh dapat murah ?? hahahahaa
nanti bila shera mai pinang lagi shera call tijan boleh lah bawak pi jalan2 naaaaaa, makan nasi kandak kaaa , pasembor kaaaaa ... tak pun pergi street art tuuuu, shera nak sangat pergi tapi tak berkesempatan jeeee .. tak da duit lagi .. hikhik ermmm all the best in future and halalkan makan , minum and duit yang terhutang keeee ? see you when i see you . jumpa convo nanti

next !
orang terpenting ni ?? ermmmm

To : Noor Ezza Izzati // Ezza
ermmmm mesti awak punye macam panjang kan ? boleh di katakan awak orang terpenting dalam hidup saya lah kan kan ? eeeee geli nak cakap macam tuuu . lol ! ermmm awak, terima kasih for everything and sorry for everything jugak, terima kasih ajar saya BI and right now , i always speak BI kat awak kan ? dia macam terbiasa and macam tetiba jeee keluar dpd mulut ni tapi senanya tak nak cakap pun tapi entahlah maybe improvement kut.. hahahaaa... terima kasih jadi mak saya kat rumah ni kkdg awak suka paksa buat benda yang saya tak nak buat tapi eeeeee entahlah saya terpaksa buat lah , kkdg tak ikhlas pun ada tapi heheeee lama lah saya nak ikhlaskan hati tu, huhu ! terima kasih sebab motivate kan saya bila saya down habis giler ahhhhh, awak tahu kan, saya mana boleh ngadu dekat parents saya sooo awak je yang boleh saya ngadu, ingat tak dulu masa MSK awak kene tangkap, time tuuuu saya terkejut kut awak kene, hahahahaaaa !! bongok kan time tuuuu and time tu awak tak bershawl2 awak bertudung sarung, little bit selekeh jugaaaak ahhhh ... hahaha but now awak dah cantik and pandai bergaya daaaaah *pleasejangannakkembangsangat* . you know ? awak pengganti kawan saya makcik, sebab dia pun macam awak, suka dengar masalah saya and tempat saya minta nasihat kalau saya down giler sangat sangat ! ermmm terima kasih sebab nak tengok saya balik tadi even awak terkejar2 tapi mesti awak ingat saya merajuk dengan awak sebab tadi saya diam je kan ? ehhhh tak ok ok ! i ngantuk jaaaa ... hahahaa terima kasih sebab masakkan saya even awak tahu saya tak makan sayur tapi awak cuba masakkan lauk lain for saya janji saya makan. hekhek !
oh yeeee ! please ezza ! sama macam icah , rajin-rajin lah lipat baju ok ! jangan malas sangat dan padan muka degree nanti no one lipatkan baju awak tu ! huh ! *ketawajahat! and please biasakan baca buku melayu ea ? jangan berangan sangat dpt kawin dengan orang korea jual kimchi tuuuu doakan saya dapat kumpul duit dan terbang ke sabah before awak pindah sepang aka selangor ok ! bukan kayyel ! jangan perasan sangat !! awak jadi orang kayyel and semoga awak dengan teneneeee berjodohan . huhu ! bolehlah iols pergi sekin..... hahahahahahhahhaaaaaaa .. dah lah penat lah type awk punye ni , ermmmm all the best ezza ! kumpul duit, kita pergi korea sama2 kalahkan hazrangah tuuuu okey ! make video yang superb ahhhhh ... see you when i see you . jumpa convo nanti.

hailah ! penatnya type panjang ni .... *restabout30minute*

makan jap !


To : Faizatul Natirah // Paie
ermmm paie, sama jugak... thank for everything and sorry for everythings . . ermmm lepas ni dah tak dapat naik dah kete kenari merah tuuuu, kenari merah ok i repeat back not the black one tuuuu . . huh ! remember dah nak final tu kan ? kite rush macam apa je kan ? eeeeee penatnya time tu, tak makan...
dah petang baru kita dapat makan, nampak tak jimatnya situ lepas tu keluar pergi ksl berulang2 kali for cari baju MPG je pun, thank sebab selalu bawa aku jalan and selalu kacau korunk dating and dgn drama petang2 tak ubah2 chanel tuuu ... urgh !! terima kasih dengar masalah lup lup aku even aku tahu kau mesti bosan aku cerita benda yang sama je kan ? ermmm anyway lepas ni dah tak dengar dah . dah tak payah nk nangis sangat lah ea ?? hikhik...ingat tak semalam pasal radio tuuu bapak ahhhh ketaq dok aku pnye lutut lemah longai , aku lupa nak bagitahu MJ12 tu macam mana sebab aku tak pernah dengar intro diaaaa... bapaaak ahhhhh !!! hahahahaaaaaa.... be strong paie ! nak jadi nurse kan , hati kene kental maaaa nanti tengok pesakit sikt jeee dah meleleh air mata tuuuu, ish ish
semoga kau jadi apa yang kau nak jadi lepas tuuuuu kejar lah kalau nk jadi nurse KPJ tuuuu, hope nurse KPJ pakar puteri ea ?? hikhik all the best in future and please ! jangan kawin before i get boypen ea ?? semoga together with penghulu tuuuu sampai jannah, amin and halalkan makan minum and minyak kereta kalau ada and money toooo ... see you when i see you . jumpa convo nanti.

To : Nurul Baiti // baiti
ermmmm baiti oi oi !! thank for everything and sorry for everythings ... baiti, terima kasih sebab tak bosan2 kejutkan shera for subuh even setiap hari buat benda yang sama , ermmm hari ni baiti dah tak kejut daaaah . hmmmmm ,,, sepatutnya shera balik dulu alih2 baiti yang balik dulu ...ermmm baiti
terima kasih masakkan for shera and bagi makanan ke or nasihatkan shera or berletiak kat shera macam mak nenek !! mesti rindu baiti berletiak !! huhu ceq tak tau ceq tak tau, shera tak pandai sangat berloghat kedah ni but sikit2 boleh lah kan ? ermmmm thanks sebab sudi berLI dengan shera even jauhnyaaa baiti nak LI kan ? and thanks sebab dengar masalah lup lup shera jugak and lend me your shoulder time shera nangis teruk dulu, ingat tak ? and time VISCOM hari tu jugak, terima kasih tak terhingga ermmm ermmm... baiti jaga diri tau, jangan lupa kat shera ok ! and jangan lupa sambal kicap johor tau, nak resepi please whsapp meee . hahahahahaaa !! semoga baiti kejar apa yang baiti nak jangan nak merempit jeee tau, jadi lah apa yang baiti nak and bila ceq mai kedah ceq serang umah baiti naaaa, tunggu tau . hahahahaaaaa ... semoga berbahagia dengan teneneneeeeeee hikhik
bantal lup lup 15rm, eeeee geli !!! pastu cium cium !! eeeee geli ! semoga together untill jannah , amin..... halalkan makan minum and money tooo... see you when i see you . jumpa convo nanti

ok the last one ! fuh penatnyaaaaa

To : Nabilah // bella
ermmm bella , thank for everything and sorry for everythings jugak.. ermmm for me bella tak ada salah pun dekat shera maybe shera je ada salah kat bella kut, hahahaaaa. ermmm bella sometimes shera jeles sebab bella have gift yang wow wow and wooooow !! yang boleh buat lecture suka , i love your work means diam2 but wow and double wow wow ! that why lah bila buat kerja shera tak akan tengok bella punye kerja nanti terasa down sangat sangt ... ermmm bella , all the best in future... nanti bila shera pergi ganu shera roger2 bella ok ! hahahahaaaaaa .. semoga bella kejar apa yang bella nak jadi, jangan pernah give up tau tau !! and jaga diri, jaga parents semualaaaah... halalkan makan minum and kalau ada duit jugak keee and see you when i see you . jumpa convo nanti

habis daaah ! kering memory dah ni + ngantok lagi !!

ermm sorry semuanya kalau ada terkurang ke or tersalah ke depan korang semua, maybe saya/aku/shera tak terperasan keee ?? minta maaf sangat dari hujung rambut hingga hujung kaki and
jangan lupa iols okey ! to me ! korunk lah kawan paling the best in life, banyak benda iols belajat dari setiap semua orang.. hahahaaa okey lah, dah penat ni !! mimie kacau lagi ... lol !

ok lah ! byeee melecon ... semoga kita berjumpa lagi and jangan call me if tak tahu jalan nak pergi PIS ea ? when convo nanti, iols bunuh korunk kang ! dengan ini saya NUR SYAHIERA BINTI ZUHAIRI meletak jawatan sebagai tour guide and GPS aka waze .. hahahahaa... semoga kita berjumpa lagi semuanya , jangan nangis please ! macam iols dah mati jeeee ... lol !!

byeeee byeeee melecon !!!

-shiera-
16.4.16 //  3.48am